Časté otázky

4

 

Je možná výmena tovaru?
Áno, stačí vyplniť rovnaký formulár ako na vrátenie tovaru v 14denné lehote.

Môžem sa prísť pozrieť na pobočku do Prahy?
Bohužiaľ, Pražská adresa je iba sídlo firmy.

Koľko bude stáť vrátenie?
To ide za nami, vy nebude platiť vôbec nič :)

Je možné produkt najskôr vyskúšať?
Bohužiaľ zatiaľ nemáme kamenný obchod, ale pracujeme na tom.

Mám problém s inštaláciou či sprevádzkovaním
V tomto prípade prosím kontaktuje našu online podporu či na email info@milica.cz, v rámci hodín Vám potom odpovieme ..

Nedarí sa mi načítať stránku či objednať daný produkt
Každým dňom pracujeme na vylepšení webe, ak je teda niečo nefunkčné, prosím napíšte :)

 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie