Nefunkčný nový tovar

Prestal váš nový produkt fungovať do 14 dní od jeho prijatia? V takom prípade si ho u nás nemusíte nárokovať, okamžite vám pošleme nový.

Návrat do Zásielkovne

Vrátený produkt môžete priniesť do pobočky v Zásielkovni (skontrolujte, či vám vybraná pobočka umožňuje poslať balík späť).

  1. Zásielku starostlivo zabaľte. Balenie musí spĺňať nasledujúce parametre:
    • Max. hmotnosť = 5 kg
    • Max. veľkosť jednej strany = 120 cm
    • Max. súčet rozmerov všetkých troch strán = 150 cm (napr. 60x50x40)
    • Min. rozmery 10x7x1 cm
    • Dôkladné balenie zabraňuje poškodeniu počas prepravy. V ideálnom prípade ho zabaľte do pôvodného obalu.

     

  2. Nájdite vo svojom okolí pobočku Zásielkovne, ktorá vám umožní poslať balík späť. Oznámte operátorovi PIN kód 91604692 a svoje meno. Na obal napíšte NEFUNKČNÝ NOVÝ TOVAR a ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Požiadajte prevádzkovateľa o potvrdenie, že balík bol odoslaný.

Služba vrátenia a reklamácie prostredníctvom výdajnej siete Zásielkovňa je bezplatná.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.