Nefunkčný nový tovar
Prestal váš nový produkt fungovať do 14 dní od jeho prijatia? V takom prípade si ho u nás nemusíte nárokovať, okamžite vám pošleme nový.
Návrat do Zásielkovne
Vrátený produkt môžete priniesť do pobočky v Zásielkovni (skontrolujte, či vám vybraná pobočka umožňuje poslať balík späť).
- Zásielku starostlivo zabaľte. Balenie musí spĺňať nasledujúce parametre:
- Max. hmotnosť = 5 kg
- Max. veľkosť jednej strany = 120 cm
- Max. súčet rozmerov všetkých troch strán = 150 cm (napr. 60x50x40)
- Min. rozmery 10x7x1 cm
- Dôkladné balenie zabraňuje poškodeniu počas prepravy. V ideálnom prípade ho zabaľte do pôvodného obalu.
- Nájdite vo svojom okolí pobočku Zásielkovne, ktorá vám umožní poslať balík späť. Oznámte operátorovi PIN kód 91604692 a svoje meno. Na obal napíšte NEFUNKČNÝ NOVÝ TOVAR a ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Požiadajte prevádzkovateľa o potvrdenie, že balík bol odoslaný.
Služba vrátenia a reklamácie prostredníctvom výdajnej siete Zásielkovňa je bezplatná.